17 Aralık 2014 Çarşamba

Yılbaşı İçin Saç Modeli Tavsiyeleri

Yılbaşı yaklaşırken eğer dışarı çıkacaksak ne giysem ,saçımı, makyajımı nasıl yapsam düşünceleride belirmiyor değil.Bende sizler için kolay ama hoş gözüken saç modellerini yapılışlarıyla toplamaya çalıştım.Bakalım beğenecek misiniz :)

İlk olarak saçını açık olarak kullanmak isteyenler için bir kaç modele bakabiliriz..







Basit yollarla yapılan kıvırcık modeller ;



Topuz yapmak isteyenler için ;



Bu ise tam bir başına çorap örmek :D












Taşlı saç bantlarıyla çok şık durabilir..


Toplasam mı açsam mı diyenler için ;






Yorumlarınızı Bekliyorumm.. :)


35 yorum:

  1. Merhaba :) Modeller çok güzel :) Sizi blog keşif etkinliğinde keşfedip takibe aldım banada beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Blog keşif etkinliğinden geldim sizi takipteyim ben de bloguma beklerim :)
    http://sinempehlivan39.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Canım çok güzel bir paylaşım olmuş.çok işime yarayacak:))

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar pratik modeller var. Ben de sizi keşif etkinliği sayesinde keşfettim. Bloguma da beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. iadei ziyarete geldim gelir gelmezde çok güzel saç modelleri öğrendim çok beğendim.
    teşekkürler
    http://ozgulluk.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Iade i ziyarete geldim ve kesinlikle cok yararlı buldum postu. Sac yapma konusunda cok beceriksiz bir insanım ki gercekten birinin bana böyle detaylı gostermesi gerek. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :) Böyle düşünmene sevindim :)

      Sil
  7. Çok güzel saç modelleri var aralarında ellerinize sağlık güzel bir post olmuş :)
    Bu arada takipteyim bana da beklerim sevgiler..
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel modeller :) ama benim dikkatimi bakır renk saçlı kız dikkatimi çekti bayılırımda turuncuya yakın saç renklerine :) Güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler :)

    Takibe aldım sizi banada uğrarsanız sevinirim :)
    http://www.gecewebdesign.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende onu çok beğenerek seçtim :) Teşekkür ederim :) Tabiki gelirim :)

      Sil
  9. Saç modellerine bayılmakla beraber kendimde uyulayamayacak olmak üzdü:) Sizi takip ettim, bloguma da beklerim. http://makyajcigeldihanim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa saçlısınız sanırım keşke daha önceden aklıma gelseydi kısa saça sahip olanlar içinde modeller araştırırdım. Geldim bile :)

      Sil
  10. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım, bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  11. Bloggerların iletişim bilgilerini arşivleyerek etkinlikler için daha ulaşılabilir hale getirebiliriz.
    Hangi blog, hangi şehirde hatta ülkede,
    Kısaca "Blogger Haritası"...

    Bu listede olabilmek için öncelikle birkaç dakikanızı ayırarak
    "Blogger Tanıtım Formu"nu doldurmanız gerekmektedir.

    Bilgi için;
    http://fincanteyze.blogspot.com.tr/p/blogger.html

    YanıtlaSil
  12. Ben de başıma corap örenlerdenim:) takip edilesi bi blogun var ben de bloguma bekliyorum. .. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler. yeni başlayıp böyle yorumlar almak çok güzel :)

      Sil
  13. Topuz modelleri hoşuma gitti.Güzel paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumun için ben teşekkür ederim..

      Sil
  14. saç modellerine bayıldım hatta bazılarına aşık oldum. Emeğinize sağlık. Ben de sizi bloğuma beklerim. canselkc.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Uzun saça sahip olup model bulaamayan biri olarak ba-yıl-dım ! Çok güzeller tek tek deneyeceğim daha fazla paylaşım bekliyoruz :))
    Takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işine yarayacak olmalarına çok sevindim :)

      Sil
  16. herkese merhaba;
    bakım,ürün yorumları,alışveriş ve yeni başladığım nail art ve makyaj deneyimlerimi paylaştığım youtube kanalıma ve bloguma sizleri beklerim
    İLETİŞİM BİLGİLERİM

    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
    TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
    YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

    YanıtlaSil